22 Mart 2016 Salı

Ilk Yazim

Bu benim ilk yazim.Hem deneme olsun hemde ilk yazim olsun diye yazdigim yazi.Bu nasil bir cumle mi? Ben size dedim ama ben istedigimi yazarim diye burada bak. Simdi bu yaziya birde resim eklemem gerekli ki resim eklenince yazi nasil gorunuyor onu da check etmis olayim.Kafam dan ne gecerse yaziyorum dikkat et.Hatta dikkat et acayip seyler geciyor bazen.Kimse ustune alinmasin arkadas.Burasi rahatlama yeri.Yazarim cizerim soylerim istedigimi.Benim tozumu bile bulamazsiniz.

Hukumete falan soven;asiri siyaset yapan biri degilim.Hem aptal miyim? Neden kitlemi siyasi gorusum ile kaybedeyim.Henuz bir kitlem olmayabilir ama neden olmasin.Zamanla olacaktir.Daha once farkli bloglarda farkli isim ve yazilarimla oldu.

Evet,sonuc olarak bir yazi olustu.Uzun degil tadinda bir yazi.Simdi resim ekleyip gidiyorum.Gorusecegiz.Nasipse..

Ilk yaziya ilk yazi resmi yakisir degilmi.Resimde ki ilk yazi.Cumle yine acayiplesiyor.

0 comments:

Yorum Gönder