25 Mart 2016 Cuma

Amerika da Neler Yenir?


Amerika da yemeğin hatta fast foodun kralı var.Eğer yemek konusun da dikkat etmediğiniz şeyler varsa burada acayip menüler yiyebilirsiniz.

Fast foodlar da menüler hep daha büyük.Türkiye de ki Burger King deki mönüler daha küçük anlayacağınız.Şimdi tabi ben burada mönüler den tadamadım maaleaef.Burada ki etlerin büyük kısmı bilindiği üzere domuz eti.Domuz eti olmayan diğer dana tavuk olanları da helal kesim olmadığı için yine yiyemedim:) 

Amerikaya geleceksin ve bunları yemeyeceksin,ilginç değil mi? Ben yememeyi tercih edenlerdenim.

Peki ben ne yer ne içerim?

Burada sıkıntılı olmayan bir kaç yer var.Mesela Subway! Subway e gidip Tuna Baligi yiyorum:) Gayette süper oluyor.Tabi ki hergün aynı şeyi yemiyoruz.Burada bilindiğinin aksine Türk marketleri ve restoranları da var.Restoranlar da iskenderinden kebabına kadar herşey mevcut.Çok sık yerler de yok ama özellikle giderseniz sorun olmuyor.Marketler den de helal tavuk ve kırmızı etleri alıp kendin pişir kendin ye hesabı halledebiliyoruz.

Yemek ve fast food hususunu daha detaylı yazacağım.Bura da pizzanın ne kadar yaygın olduğunu ayrıca belirteceğim bir konu da. Nerede ne yenir,Hangi eyalette ne içilir sonraki yazılarımda..

0 comments:

Yorum Gönder